Over ons

Ons bedrijf

Voor al uw kantoorartikelen, kantoormeubilair, kantoormachines, telecom, computers en alle andere kantoorgerelateerde benodigdheden kunt u bij ons terecht.

Of het dus nu gaat om kantoorartikelen, kantoormeubilair, copiers of telecom, De Kantoorcentrale levert alle kantoorartikelen voor kantoren en projecten. Maar ook kantoorartikelen die u niet zou verwachten, zoals pijnstillers of vaatwastabletten. En koffie niet te vergeten!. De Kantoorcentrale levert uit voorraad 23.000 kantoorartikelen. Vandaag vóór 14:00 uur besteld, is de volgende werkdag geleverd.

Bel ons gerust! Ons telefoonnummer is 0251- 24 22 88. E-mailen kan ook, info@dekantoorcentrale.nl

 

 

Logistiek kantoorbenodigdheden

Vanuit het moderne logistiek centrum van Quantore, dat gevestigd is in Beuningen (Gld), worden kantoorbenodigdheden rechtstreeks verzonden naar onze klanten in Nederland en België.

Het logistiek centrum is groot en geautomatiseerd, voorzien van de nieuwste systemen en slimste machines. Wist jij bijvoorbeeld dat het logistiek centrum even groot is als vijf(!) voetbalvelden? 

Efficiënt werken staat hoog in het vaandel. Zo wordt er gebruik gemaakt van automatische dozenvouw- en sluitmachines en  hebben ze twee bakkenmagazijnen met bijna 50.000 bakken voor kleinere artikelenzijn. Vanuit deze bakkenmagazijnen brengen shuttles automatisch de goederen naar de orderpickers. Er wordt gewerkt met een A-frame waarbij de goederen volledig geautomatiseerd worden gepickt. Verder loopt er meer dan twee kilometer lopende band door het magazijn en hebben we twee sorters met in totaal 70 goten. Hierdoor kan er een maximale productiviteit van 5.500 orderregels per uur behaald worden. Een orderregel is een bestelling van een aantal producten van één producttype.